عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نفسم دوست دارم

 

 ای امید و آرزوی من ، دنیای من

  دوستت دارم....

 ای تو به زیبایی یک گل سرخ ، به پاکی یک چشمه زلال

  به لطافت باران بهار

 دوستت دارم....

  ای تو فصل بهارم ، همیشه یارم ، همدم این دل پاره پاره ام
 
 دوستت دارم...

  ای تو آرامش وجودم ، همه بود و نبودم ، هستی و تار و پودم
 
دوستت دارم....

 ای تو طلوع زندگی ام ، ناجی لب تشنگی ام

 ای تو طلوع زندگی ام ، ناجی لب تشنگی ام

 ای تو عشق زندگی ام ، همیشگی ام ، ماندنی ام

 دوستت دارم....

دوستت دارم و خواهم داشت ای که تو لایق این دوست داشتنی ...

عاشقت می مانم و خواهم ماند ای که تومجنون این دل دیوانه ای...

 .به خاطرت جانم را ، زندگی ام را ، فدایت می کنم ،

 نثارت میکنم ...

....دوستت دارم که چشمهایم را قربانی نگاهت میکنم .... 

 اگر می گویم که دوستت دارم از ته دلم می گویم

 از تمام وجودم می گویم!

 باور کنی ، باور نکنی یک کلام!

  دوســـــــــــــت دارم...ای عزیزتر از جانم

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 19:40 | |